Selam kızlar, 27aylık kızım aşırı saldırganlastı artık kontrol altına alamıyorum ne yapacağım bilemiyorum . Evde eşimle kızımın yanında kavga etmeyiz sesimizi yükseltmeyiz ki şiddet hiç hayatımızda olmayan bısey zaten. Ama kızım çevresindeki herkese saldırıyor vuruyor bu durum beni çok üzüyor çünkü hiçbir yaşıtı yanına yanaşmıyor tek kalıyor :(
Tv telefon video izliyor ama şiddet içerikli şeyler değil.
2yasta normal diyorlar böyle olması ama bizimki biraz aşırıya kaçıyor maalesef ki ne yapacağımı bilmiyorum nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum pedagoga götürsem bize faydası olur mu acaba ? Aranızda hiç pedagoya giden var mı süreç nasıl işliyor yani ben hiç gitmedim bilmiyorum .
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler