123fff Kızlar ben bu durumla nasıl başa çıkabilirim ya valla destek almayı bile düşünüyorum saçma mı olur diye bazen de normal karşılıyorum ama kızım olunca hem yapmadan duramıyorum hem yaptığımda canım çıkıyo. Her gün evi silip süpürüyorum her misafir gelmeden önce evi baştan aşşağı bahar temizliği gibi temizliyorum ki misafir hafta bir iki mutlaka geliyo düşünün. Kendimede öyleyim sabahtan giydiğimi akşama kadar pislenmiş hissedip duşa girip yeni kıyafetler giyiyorum bi yerde saç veya toz görürsem evi baştan aşşağı geçiriyorum eşimde temizlikçi çağır abartıyosun dedi onu da denedik beğenmedim temizliğini baştan yaptım fıkra gibi komik olduğunu biliyorum ağlancak halimede gülüyorum şu an 😁
bebitonunannesi_ 123fff nasıl fırsat buluyorsun ki ? Kızın izin veriyor mu? Evi baştan aşağı bikaç kerden fazla silemedim ağır geliyor bana
Ecem__ 123fff sizde benim gibi evi hep pis goruyorsunuz..yada yapmassam sanki isler birikecek hic yapamic yetisemicem islere saniyorum..titizlik ve duzeni seviyoruz…malesef 2 tanr cocukla derli toplu olmuyor..bazen saliyorum
Asyaveannesi04 123fff Hiç yoramam bu kadar kendimi, temizliğe ayıracağım vaktimi bebeme ayırırım. Süpür, sil, toz al, çamaşır . Zaten düzenli gelen dip köşe yapan ablamız var
123fff Yani hep böyleydim ama yorulmuyodum kızım olunca yaptığım davranışlar gözüme abartı gelmeye başladı yorulunca
Synmannesi 123fff canım bu kadar abartma ev kirlenir temizlenir ben de dün yerleri sildim her hafta halılarımı Çırparım her gün evimi süpürürüm üç günde bir silerim ama kendimi hiç böyle yormuyorum ölümlü dünya dün mesela akşam yemeği yedik bulaşıklar ortada mutfak karmakarışık eşim aradı hadi dedi gelin siz oyun alanına götüreyim dedi hemen her şeyi bıraktım gelince mutfağımı pırıl pırıl temizledim topladım yani kasmaya gerek yok ne olacak dağınık olsun ev çocuklar ev benim evim temizdir düzenlidir ama yeri gelir bazen dağınıktır birkaç gün canım istemez yapmam hani keyif olarak düşün canım abartma lütfen canına yazık iki günde bir süpür 2.03 günde bir sil tamam bir de topla günlük halılar yıkamaya vereceğim bir de camlara kadın çağıracağım ben de bakalım havalar düzelsin
bebitonunannesi_ Synmannesi havalar düzelirse bende planlı bir temizlik yapcam😋camlardan başlayıp avizelerden devam etmeyi düşünüyorum
123fff bebitonunannesi_ evet o var bide çok araştıran okuyan bi anneyim o konuda da mesela her gün çeşitli aktiviteler yaptırmadan duramıyorum onunla ilgileniyorum sonra odalardan başlıyorum ilgileniyorum diğer yere geçiyorum çok saçma ya yenmem lazım bu huyumu
123fff Ecem__ evet ya yok bende yavaş yavaş kendimi bırakma çalışmalarına başlıyvam baktım olmuyo destek alıcam gerçekten 😁
Synmannesi bebitonunannesi_ canım ben sadece cama kadın çağıracağım gerisini ben yaparım temizliği düzenini çok seviyorum ben de bu kadar çok temizlik hastası olacaktım artık biraz saldım kendimi kendime yazık bacaklarım ağrıyordu ilaç içiyordum ağrı kesici uyuyamıyordum ağrılardan şimdi biraz rahatladım biraz azalttım öyle daha iyi ya
123fff Asyaveannesi04 bizde çağırıyoruz her hafta başka birini alıyorum yine de beğenmiyorum sıkıntı orda 😁
Asyaveannesi04 123fff Güvenilir birini bulun bence içinize sinen öyle devam edin yoksa hayat çok zorlaşır sizin için bacak ağrısı, diz ağrısı
123fff CaninannesiCemre sıkıntı orada zaten o konuda da takıntılıyım her gün ayına göre çeşitli aktiviteler yaptırıyorum inanılmaz ilgileniyorum onunla hatta sayfamız bile var diğer annelere fikir olsun diye aktivitemizi yapıyoruz diğer odaya geçiyorum temizlik için geliyorum aktivitemizi yapıyoruz sonra başka iş
Asya3870 123fff benim kuzenim sizin gibiydi. Psikologa göründü. Doktor da şimdi böylesin ilerde bu sahada ilerler ve önüne geceemzsin. Bazı şeyleri görmezden gel, gelmezsen ilerde kötü seviyelere gelebilirsin demişti. Çok fazla takmayın
123fff Asya3870 evet çok haklısınız zaten yavaş yavaş kendimi biraz bırakmaya çalışıcam baktım başaramıyorum destek almakta fayda olacak gibi
Birprenscik 123fff bu kadar değilim ama 2-3 güne evi komple temizliyorum,ellerim ve sırtım mahfoldu. Eşimle kayınvalidem kendini çok yorma yaşın ilerlerse pişman olursun diyorlar haklilar canım kendini yıpratma yaş gecince insan sıkıntısını somradan çekiyor o kadar yoruldugumuza degmiyor