Tunanin_annesi26 D vitamini olarak sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuz yoksa kendiniz doktorunuza danışıp başka d vitamini mi kullanıyorsunuz bebeklerinize?
Ogulveannesi Tunanin_annesi26 sağlık ocağının verdiği dvitamini bıraktım.Şimdi wellCare kullanıyoruz👍
Bebegimm Sağlık ocağındaki parabdn içerdiği için kullanmıyorum kendi kararımdı doktoruma sordum bencede kullanma tavsiye edeceğim yeni ve iyi dedi onu kullanıcam henüz başlamadım
FilAyk Devit-3 sen bahsediyorsunuz sanırım. Geçen hafta doktora muayeneye gittik Devit-3 yazdı. Yarın tekrar gidip başka damla vermesini isticem.
Tunanin_annesi26 Aynen tera d 3 var bizde de hepsi aynı. Doktorumuza baska bi vitamin önermesini söyledim, her duydugunuza inanmayin dedi ama benim ıcim rahat değil pek. Arastirmalarima göre wellcare veya ocean marka katkisiz görünüyor. Kullananlar var mi bu iki markayi ? Memnun musunuz hanimlar ?
beyrut Tunanin_annesi26 sağlık ocağından aldığımızı ne zaman kullansam kızım çok huzursuzdu bunu denedim .Sağlık ocağınınkini bıraktım wellcare kullanıyorum çok daha güzel memnunun🌸
Tunanin_annesi26 Bizmki de geceleri huzursuzlaniyo. Gece 2 veya 3 den asagi uyumuyoruz. Gunduz uykularimiz da boluk pörçük yarim saat uyuyup kalkıyor. Acaba ondan olabilir mi bizim de ?
beyrut Tunanin_annesi26 yani olabilir her şey mümkün onu bırakıp wellcare’e başlayın düzelmese bile bebeğinize daha doğal bişey vermiş olursunuz .Gazlı bi bebekse ondan da huzursuz olabilir Wellcare’in içinde zeytinyağı var kaka yapmasına da kolaylık sağlar diye düşünüyorum
Rabisss FiE kızımın Doktoru raf ömrünü uzatmak için içine koruyucu madde eklediklerini söylemişti. O yüzden değiştirmemizi istedi. Ocean 400 IU verdi.
beyrut Aselsuerenalp içinde bütilhidroksianisol var bazı ülkelerde bu maddeyi kullanmak yasak ,tehlikeli.Bana hiçbir doktor Wellcare kullan falan demedi tamamen kendim araştırıp buldum en doğal olanı olarak birde ocean var diye biliyorum 🌸
Tunanin_annesi26 Icindeki katki maddeleri yuzunden degistirmek istiyorum ben de bebegim icin . Ocean ve wellcare de bu katki maddesi BHA yok d vitamini ve zeytinyağı var sadece
Mertcikannesi Tunanin_annesi26 ocean kullanıyoruz. İlaç üretimi yapan firmada çalıştığım için ilaçları iyi bilirim. Devit 3 de BHA var. İçirmem bebişime