gedk12 Arkadaşlar merhaba, kurutma makinesi almayı düşünüyorum. Memnun kaldıgını ve önerdiğiniz marka, modelleri benimle paylaşabilir misiniz 😇
Niluu gedk12 Biz de dün aldık Arçelik 930 kbı çok güzel en yeni modeliymiş arkadaşım önerdi dediği kadar varmış hemen geldiği gibi denedim. Başka bi arkadaşım da Arçelik kullanıyor 2 yıldır oda çok memnun:)