Biz de 3 ay 2 günlüğüz gündüz uykusu kalmadı sürekli gezmez istiyor açım diye ağlıyor mamasını veriyorum 60 cc içip bırakıyor yarım saat sonra bi daha yıkıyo ortalığı açım diye. Karnını doyuramadığı için de uyumuyor diye düşünüyodum ben de ama siz de öyleymişsiniz atak falan heralde