Aslikumsal devlet hastaneleri 35 yaş ve 2 çocuk olmadan yapmıyor. 2 çocuk kesin de olmayabilir. Yanlışta hatırlıyor olabilirim. Ben 31 yaşında anne oldum, özelde doğum yaptım, doktoruma bağlamasını söylediğimde ; çok erken yarın kızına birşey olursa tekrar evlat sahibi olmak istersen olamazsın. İyi düşün dedi. Kaldı ki ben senin tüplerini bağlamam. Çok istersen başka özel doktora git bağlat ama beni dinle korun o yeterli dedi. Haklıydı da. İkinciyi düşünmüyorum. Kızıma sağlık versin. Zamanı gelince kararım aynı olursa bağlatacağım.