Bebeğim 6,5 aylık aralık ayında dr kontrolüne gittiğimizde hafif besin alerjisi var dedi aptamilin normal olan mamasını kullanıyorduk proseyno olanı önerdi yüzünde hafif noktacıklar çıkınca, ama mama fiyatı çok pahalı olunca raporlu olanı yani aptamilin pregomin syneo olanını kullanmamı söyledi ona geçtik yeni içiyo bi sıkıntı yaşamadık ama acaba bebeğimin alerjisi var mı yok mu birtürlü anlayamadım ne mama vericem bilmiyorum hippin normal olanını verip denesem alerjisi var mı yok mu anlamak için neyapmam gerekir bilmiyorum yardımcı olur musunuzz?