mustafanin-annesi07 Sezaryen olalı 2 sene oldu şuan da düzenli adet görüyorum ama karnım da sanki bebek varmış gibi bazen hareket hissediyorum sebebi ne olabilir ki başına gelen var mı
gulyabani mustafanin-annesi07 benim de 19 ay oldu eskiden çok sık olurdu heleki ilk zamanlar başka çocuk unuttular galiba diyodum ama şimdi 2-3 ayda bir oluyo. Sebebini biliyordum ama unuttum ilk başlarda olduğunda okumuştum. İnan hiç hatırlamıyorum. Bilen çıkar belki üstte kalsın
Begm_i mustafanin-annesi07 instada ‘ebeannecim’ bununla ilgili bi paylaşım yaptı. Birçok kadın hissediyormuş, ve araştırmalara bile konu olmuş 🤗
mustafanin-annesi07 gulyabani kötü bişey olmasın da ama çok garip hissediyorum bi tuhaf oluyor yani ☺️
gulyabani mustafanin-annesi07 yok yok kötü bişey değil canım endişelenme. Ben de tekrar o günlere geri donuyorum olduğu zaman. Anlık anksiyetem tutuyo😂