Hanımlar 2,5 aylık bebişim var sadece anne sütüyle besleniyor. Bu zamana kadar gazlı olmasına rağmen hep günde 3-4 kere kaka yapardı. Ama 5 gündür yapmıyor sizce neden olabilir ne yapmalıyım başına gelen var mı masaj yapıp duruyorum sürekli. Minik minik gaz çıkarıyor sadece