Begm_i esmanr temassız değil kulaktan ölçen tercih edin annesi. Temassız olanlar ortam ısısından etkilenir yanlış sonuç verir. Braun marka önerebilirim, hemde evde hem hastanede serviste kullandığımız bi marka oldukça iyi
Nilay_80 esmanr bebeğim 2 yaşında ve iki seneden beri kullanıyorum. Hiç de yanılmadi. Bir jere ateşi 39 u gördü belki yanlış oldu diye hastaneye gittik orda da aynı 39 du. Ben çok memnunum 🙂🙂
Mgf esmanr bende braun öneririm.biz ilk basta omron koltukaltindan ölcenden almistik.ama bebek buyudkce olcmk zrlasti.braun kulaktn olcenden aldik.cok byyuk rahtlikmis.zaten en dogru ölçüm kulaktan olculen.biraz pahali ama omurluk bi ürün.