Merhaba İzmir de Heyet raporu alabileceğim bir yer var mıdır?
damlakorkmazz Medifema dan aldım ben 1 aylık
esrafidan orada mı doğum yaptınız acaba yoksa herkese veriliyor mu?
esrafidan ne kadara aldınız raporu
@esrafidan orda mı doğum yaptınız ? Hangi bölümden aldınız?
nuroner evet orda doğum yaptım
esrafidan herkese veriliyor mu peki bilginiz car mı
nuroner hiç bilmiyorum benim kendi doktorum belki hastasıyım diye vermiş olabilir
Hmnn muayene ücreti verdim 800 TL kadar bir ücretti şuan artmış olabilir