Ebrupinarrr ben eğitime başlamadan önce kızımı hazırlamıştım, artık büyüyorsun, havalar ısınınca bu pis bezlerden kurtulucaz onlara bay bay diycez sen de bizim gibi tuvalete gideceksin diyordum bunu her bez değiştirmemde söyledim bezinin üstüne külot giydirdim sonra bezini kendi aldı çöpe attı ve bir daha da geriye dönmedik. He hemen öğrendi mi derseniz hayır, alışmaya başlaması 2-3 hafta sürdü. Bu süreçte biz eşimle yemek yerken büyüğünü yapıp su şişesinin kapağına koymuş 3-4 minik top şeklinde, o gün de evde hani içi üzümlü drajeler olur ya onlardan vardı, baba sana getirdim çikolata dedi tabi net söyleyemiyordu ama bunu demek istedi eşim kokuyu almasa çikolata niyetine yiyecekti az daha 🤣🤣🤣 o gün ben gülmekten eşim öğürmekten aç kalmıştık 🤣🤣🤣🤣 bu tarz şeyler olabilir. Sinyal beklemeyin sık sık götürün belki internetteki çiş etiketlerinden yapabilirsiniz hem aktivite olur, her gün çişini ya da kakasını klozete yaptığında ödül olarak bir sticker veriliyor ve atıyorum 10 sticker toplayana büyük ödül var gibisinden eğlenceli bir oyun yapabilirsiniz 😊 kolay gelsin evet zor ama pes etmeyin derim 👍