elifbuse06 Arkadaşlar merhaba kızım 1 aylık 2 gündür kakası normal geliyor evet ama altını açınca bakınca poposundan köpük şeklinde geliyor sebebi nedir biliyor musunuz hiç başınıza geldi mi
elifbuse06 nazalex yok hayır gitmedim normal sanırım hala aynı çünkü bilemedim 🙄 bi kaç gün sonra 2. Ay aşısı var o zaman sorarım