nyhn Mesajlar elinizde olmasa da blöf yapın bence. Mesajların (sildiğini söylediğiniz mesajında) ekran görüntüsünü aldığınızı söyleyin. Yorumu silebileceğinizi, o dönem çok hassas olduğunuzu, çocuğunuza birşey olacak diye korktuğunuzu, kendi aranızda çözebileceğinizi söyleyin. Ama bunu her ihtimale karşı mesajda değil de, telefonla konuşarak söyleyin. Haksız olduğunuz için değil, mahkeme ile uğraşmayın, maddi yaptırımlarla uğraşmayın diye böyle söylüyorum.