mucizem10 Kızım 10 ay 20 günlük 4. Kez hastalandı hep aynı şikayet bogaz ağrısı ateş. Bugün doktora götürdük 2 kez antibiyotik surup kullanmişiz bu sefer 3 günlük iğne veriyorum dedi doktor daha çabuk toparlar dedi . O kadar dikkat etmeme rağmen nasıl oluyor anlamadım bağışıklık güçlendirici ne yapabilirim acaba yada normal mi bu durum .
Betulll53 mucizem10 rica ediyorum bebeklerinize antibiyotik vermeyin dut kurusunu kaynatip içirin doğal yollar en iyisi bence cahil diyecekler gelir az sonra okumuş cahil olmak daha kötü gerçi de
Taze_annecik mucizem10 emziriyorsanız Siz çiğ sarımsak yutun devamlı ama hakiki sarımsak olsun Bebeğinizin de yoğurduna katıp yedirebilirsiniz hastalanmasını önler her hafta mutlaka iki Kızıma da yediririm bal limon sarımsak tabii siz 1 yaş sonrası bal verebilirsiniz, çok şükür hiç hastalanmazlar. Hastalansalar bile bir iki gün ayakta atatlatırlar.
1misafir mucizem10 küçük sarımsak ez yogurtla karistir ver 1 çay kaşığı Bir yaşını gectikten sonra bal ile sarımsak karistor ustine de birkaç damla limon damlar karıştır bir çay kasigi ver Siz de yiyin 1 tatlı kaşığı karı koca iyi oluyor
pasaklisinkukuli Betulll53 peki size bir soru siyelim ki bu hanımefendi size uydu doktoeun verdiği ilacı kullanmadı ateş birden cıktı düşmüyor ya da balgam bogazdan çigere indi zature yada bronjit oldu bu aklı verirken olabilecekleri düşünüyor musunuz her bebek bir mi dut kurusu ile geçmezse bunun sorumluluğunu neye dayanarak alıyorsunuz ben okumuş cahilim lütfen açıklayın
queen_bee Amacım eleştirmek değil yanlış anlamayın, ama hastalık konusunda üzerine çok titremeyin, aman terledimi, aman üşüdümü, çocuğu gerçekten bunlar hasta ediyor, ne zaman bunları yapmayı bıraktım oğlum artık eskisi gibi hasta olmuyor
mucizem10 queen_bee 10 yıl sonra olunca ister istemez titriyoruz valla aslında o kadar pimpirikli biri değilim ama oluyor yinede
Selsamsa Gerçekten çok dikkat etmek de çoçuğu hasta ediyormuş bunu bende iyi anladım üşüsün ama sakın terletmeyin
mucizem10 Selsamsa aslında dışarı çıkarırken bile terlemesin diye kat kar giydirmem evde asla corap giymez tek kat giyer sıcağı sevmez ama nerdeb mikrop kapıyor bilmiyorum
Betulll53 Emrevildan pasaklisinkukuli çocuğu zatürre olmuş bir anneye söylüyorsunuz onca antibiyotiği dayanmış üstüne de 30 günlük bebeğine sonda takılmış çocuğu perişan edilmiş anneye şimdi ki bilinçli halim o zaman olsaydı aşılarını bile yaptırmazdım rahat olun bilmemek değil öğrenmemek ayıp her şey bir düzene göre yaratılıyor size sorum bunca antibiyotiğe rağmen düzelmemiş çocuk iğneyle mi düzelecek miş antibiyotik iyi olsaydı o zaman bir daha hasta da olmazdı
Ececiiim pasaklisinkukuli nasıl da aynı fikirdeyim sizinle. Bu tipler bilime kafa tutup kafalarına göre çocuk büyütüyorlar. Sonra biz okumuş cahil oluyoruz. İşin en acısı aşısız çocuklarla da bizim bebeklerimiz aynı kreşte falan olacak ona üzülüyorum..
citlembik2905 pasaklisinkukuli işte aradığım yorum. Tebrik ediyorum sizi ve ben de okumuş cahilim çok da mutlu ve huzurluyum🙂 5 aylık bebeğim 1 hafta boyunca anlamadığım şekilde huzursuzdu. Salya akıyor meme mama almıyor eli hep ağzında hafif de ateşi vardı. Diş sandık önce ama baktık yok doktora götürdüm boğazları kızarmış ve crp yüksek çıktı. Antibiyotiği kullandığım ilk gün kendine geldi yavrum. Çok şükür hemencik iyileşti. Ben böyle tariflerin küçük bebeklerde uygulanabileceği kanaatinde değilim, senin bebeğine bişey olmamıştır ama ya benim bebeğime ters teperse alerjisi varsa ve Allah korusun bişey olursa? Kim verecek bunun hesabını?
Aselincimom Betulll53 valla bacım iğne etki ediyor benim kızçe bronşit oldu 5 gün antibiyotik 3 günde iğne tedavisi 1 hafta da hava tedavisi gördü atlattık insanlara böyle bilgiler vermeyin lütfen bu ara da size de geçmiş olsun
Betulll53 bananeabiya umarım bir gün gerçekleri görürsün çocuklarımızı daha fazla zehirlemeyiz aşı iyi bir şey olsaydı kovid aşıları olan insanlar patır patır ölmezdi açın gözünüzü
pasaklisinkukuli Ececiiim açıklaması yorumundan da kötü böyle insanlarla tartışmak bile istemiyorum artık
bananeabiya Betulll53 sayısız mülteci geliyor ülkeye ve hiç görülmemeye başlanan verem gibi hastalıklar tekrar çıkmaya başladı. İki gün sonra evladın verem, kızamık kaptığında gelip buraya yazma ama ne yapacağım diye. Covid aşısına karşıt olmayı anlayabilirim ama çocuk aşılarına karşıt olmak çocuklara kötülükten başka bir şey değil.
Milliyetcianne Betulll53 çevrenizde çiçek hastası olan birileri var mi ya da kızamık. Mesela güney Amerika’da çocuklar kızamık nedeniyle ölüyor, neden Türkiye’de kızamıktan çocuklar ölmedi henüz. Covid aşıları ya da grip aşıları ile hastalık aşılarını karıştırmayın. Aşağı katımda menenjit geçiren bir çocuk felçli yatıyor, 31 yaşında. O anneye sorsanız aşıyı tercih ederdi. Ama ne yazık ki o yıllarda menenjit aşısı zorunlu değildi.
Betulll53 bananeabiya bilim diyorsunuz ya bilime dayanarak konuşuyorum girin okuyun korkmayan bilim adamlarının makalelerini Türkçeye çevirip hey gidi hey
Betulll53 bananeabiya soruyorum sma otizm niye arttı dedelerimizin zamanında bu kadar yokken soruyorum ya
bananeabiya Betulll53 komplo teorisi üretip arka planda siyah yazı üzerine rastgele bilim adamı koyup mabadından propaganda yazısı yazılmış gönderileri okuyorsunuz sanırım.
bananeabiya Betulll53 otizm,sma ile aşı ne alaka Allah aşkına. Dedelerimizin zamanında da kalıtsal hastalık vardı ama doktora mı gidebiliyolardı çoğu bilinmiyordu ki.