Kızım 2 yaşını 1 ay geçti ve 2 yaş sendromu gümbür gümbür. Dün elinden topunu düşürdüğü için 1.40 dk agladı. Kendim artık ona yetemez oldum. Gurbetteyiz kimsemiz yok destek alabileceğim kimsem yok. Gecesi ayrı gündüzü ayrı delirtir oldu beni katlanamıyorum ve yarı zamanlı kreşe vermek istiyorum. Ama hala bez kullanıyor. Altını sadece ben nadiren de babası değişmiştir. Sizce yarım gün kreşe yazdırsam mı. En azından.1 hafta denerim diyorum. Ama aklım sen kötü annesin bi çocuğa bakamıyosun diyo ve vazgeçiyorum. Butun gun kafam boyle bı yardım edın bana