Tugbaa_44 canim gaz damlası dan olsa ilk gün köti olurdu bu gün yediğin bişey yapmış ola bilir sen kendun de kimyon çayı iç belki Kafkasini yapamıyor ola bilir bana doktor ,3 4 günde bir fitil ata bilirsin dedi sen kaydı suyu iç hatta bebeğine çok az zeytinyağı ver mama içiyor sa mamasina kata bilirsin içmiyor sa cay kaşığı ile ver ben 1 ay çektim onu bazen gaz damlaları da çare olamıyor