kuzeytobaby Kızlar bizim 6 diş çıktı 5 aylıkken alt iki altı aylıkken üst iki şimdilerde de üst yanlardan iki diş geliyor. Bu kadar çabuk olması bir sorun teşkil eder mi ?
tosbiksmoms kuzeytobaby 8 dişimiz vardi o ayda ilk oğlum da erken çıkardı bir sorun olmaz dedi doktor sadece bizde gelişimine etki etti. Kilo alımını ciddi derecede durdurdu.
Cinarabia kuzeytobaby bir sorun teşkil etmez neden etsin kimi bebek erken çıkarır kimisi geç benim bebeğimin 8 aylıkken 2 dişi vardı
Elifdemir1907 8 ayligiz daha dişimiz yok ama 2-3 aylıktan beri eller ağızda bir türlü gelmedi dişler 1 aydirda baya şiş ama hala gelmedi