merhaba anneler bi süredir farkettiğim oğlumda tam sağ ve tam sol şeklinde baktıgında iki gözde de içe girme oluyor ve cok evhamlandım bugün fotoğrafını çekince. gözleri çok çekik olduğu için mi acaba düz baktıgında öyle bir durum olmuyor cünkü böyle bir durumda ne yapılıyor? doktora randevu alacagım en yakın zamana. yaşayan var mı?