Kaşıkla verin ya da şırıngayla deneyin birde çok fazla mama değiştirmeyin bebek ondan da çok etkileniyor elinizde şuan hangisi varsa birde bu yolu deneyin benim bebeğim de beni emmeyi bıraktı bizde kelebek denilen serum akış borusunu memeye yapıştırdık eşim şırınga ile mama veriyor memeyi tutsun diye bunu da deneye bilirsiniz