3 yaşında 15 gün oluyor kreşe başlayalı yarım gün gidiyor ağlayarak beni bırakma yanımda dur lütfen beni gör lütfen o şekilde ağlayarak gidiyor ama içeri girene kadar girince kısa sürede düzeliyormuş aldığım zamanda gayet iyi bugün çok güzeldi falan diyor ama sabah oluyor tekrar başa dönüyoruz 🫠 bide tuvaleti gelince söylemiyor kaçırana kadar tutuyormuş bunu nasıl aşıcam