Hanımlar 39 günlük bebeğim var. Doktorlar her ne kadar 2 3 saatte bir emzirmek gerek desede ben genelde saat başı veya bazen 15 20dkda bi emziriyorum birde çok uzun süre emiyor. Sütümün yettiğini düşünüyorum ama çok sık emmesi normal mi bilemedim
Hanımlar yorumunuz nedir?