bir sürü yemek yaptım hatta yesin diye sadece sevdiği şeyleri bile sundum ama tık yok hasta olduktan sonra tüm iştahı gitti gelmiyor ya da acaba dişleri mi zorluyor diyorum sadece emmek istiyor mama diye ağlıyor ama en sevdiği şeylere bile ağzını açmıyor dönemsel bir şey mi ya da diş cıkaracağı icin mi böyle yapıyor acıkınca illa ki yiyecek diyorum ama bugün 3. gün az önce yine her yere sactı ağzındakileri kasık görünce kaçıyor kendi de yemek istemiyor