Merhaba ikiz anneleri benim izin sürem çok az 6 ay malum ikizlere bakmakta masraflı olduğu için bebeklerim 6 aylık olunca işe başlıycam.henüz doğum yapmadım ama işe başladığımda annem bakacak diye düşünüyoruz şu an ama burda okuduğum başlıklarda ikizlere tek kişinin bakamadığını vs yazan çok kişi olduğu içinde endişelendim açıkcası.Çalışan ya da çalışmayı düşünen ikiz anneleri bebeklerinize kim bakıyor?