strongmother6 Dokuzkasimbebesi konak değil mi bebek yağını sık sonra ilaç kutusunun kâğıdı oluyor ya onu kopar kücük onla tara kendi pıt pıt döküyor
Ceycey001 Dokuzkasimbebesi bence konK gibi bebe yagı sürün banyoyan ½ saat önce ve ince taraklar varya ucu milli gibi olan saç ayırmaya yarayan veya bit taragı gibi onlarla tarayın ¾ kere yaparsanız geçiyor zeytin yagı daha beter sıvıyor
AdaBebekAnnesi Dokuzkasimbebesi Konaksa tam yumusamadan yada sert bir taraklamı taradınız da tahriş oldu acaba öyleyse de değilse de çocuk doktoruna götürün içimiz rahat etsin ben evhamlıyım zaten bizide haberdar edin bana tahriş olmuş gibi geldi çünkü 🙏
AdaBebekAnnesi Dokuzkasimbebesi geçmiş olsun çinko krem iyi gelir belki tahriş gördüğü için yazmıştır hamezinc nemlendirici değil diye biliyorum bizde de var çünkü
Hilalata Dağılıyorsa derma da olabilir dicem ama dermaya kızarık ve biraz daha sulu derler okutturdunuz mu