Snm_arya Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 33 gün oldu doğum parası başvurusu nasıl yapılıyor dışarı çıkamadık hiç e devletten yapılıyor mu
aven Snm_arya is yeriniz sizin adiniza sgk ya bildiriyor.İsterseniz toplu isterseniz aylik olarak alabiliyorsunuz.Sizin dogum rapornuzu isyerinize bildirmeniz gerekir
Bebekcino Snm_arya iş yerinize çalışamaz raporundan sonra birde doğum yapınca hastanenin verdiği doğum raporunu gönderiyorsunuz muhasebeciler sanırım giriş yapıyor. Tabi sizin bahsettiğiniz buysa
aven Snm_arya her ay derken analık raporunuz bitene kadar alicaksiniz.Maasinizdan az olur tabi ben ondan bahsediyorum siz farkli bir sey mi sormustunuz
Snm_arya aven ben 32 de izne ayrıldım nisanda raporum bitecek ama benim maaşım düzenli yatıyor eksikte yatmıyor
aven Snm_arya bende 32 de ayrildim asgari ucretten fazla maas aliyorum 10+10+6 aldim son ayım yatmadı.Net brut farkli olunca herkesin odemesi farkli oluyor