50 günlük Bebeğimin kabızlığı sebebiyle bize de verdi dün doktor. Şimdi uygulamaya çalıştım ama çok ağlıyor. Elim ayağım titredi, zaten o fitil oraya nasıl girecek hiç anlamadım çok büyük ucu, ikiye böldüğümde de o ucu kalıyor yine:( Ne olur bi fikir verir misiniz nasıl atacağım bu fitili