Gamze_16 Kızlar sezeryan olalı 5 ay oldu. Şu 1 haftadır sezeryan yerim kaşınıyo. Neden olabilir bilgisi olan varmı
sudeplt Gamze_16 benimde 5 ay 10 gün oldu bazen pişip kaşınıyor ıslak ve nemli tutmamaya çalışın kızarırsa kaşıntı devam ederse madacasol sürebilirsiniz doktorum verdi banada çok iyi geliyor
Gulsen-Cabas Postunu görmeseydim ben post açacaktım bu konu hakkında bende doğum yapalı 4 ay oldu çok kaşınıyor neden acaba bilgisi olan beni de görsün lütfen 🥺
sudeplt Gulsen-Cabas üstte yanıtladım ben bu yüzden kadın doğum uzmanıma bile gittim duştan her çıktığınızda o bölgeyi kurulayın beyaz tenliyseniz geç iyileşip çabuk pişebiliyor
ebruylmz12345 Benim de 5 ay olucak şu sıralar kaşıntı batma gibi şeyler oluyo bazen bi iğne batıyo gibi oluyo çok ağrıyo