Eminekybyneren Türkiye de var mı bilmiyorum ama,ehliyet kursu veren yerlere bir sorun.Araç kiraliyorsunuz ve siz bir tanidikla kendi kendinize ders yapıyorsunuz.Yani dersler hariç siz kendiniz ders yapmış olursunuz.
Ben ehliyetimi Türkiye’de almıştım,Fransa’da arac kiralayıp abimle biraz pratik yapmıştık 🤗 kovid çıktığı yıl, arabamı da almıştım o zamanlar çalışıyordum.
Darısı ehliyet kursunda olan tüm hanımların başına diyeyim.