Kızlar İlk dogumumda da spiral taktirmistim ama hep bi regl doneminde onden bi 5 gün kadar lekelenme şeklinde geliyor sonra regl oluyorum 10 gün kadar da3 günden sonra yine lekelenme seklinde devam ediyor bu durumdan da sıkılıyorum birde enfeksiyon oluyor akıntım basliyor başka nasıl korunabilirim