Justmm Kızlar bebeğim resmen değişti bugünn8 aylık oldu. Hiç bir şekilde eğlendiremiyorum kştap bakıyoruz 5 dk bile sürmüyor ne yapsak öyle ama ve aşırı mızmız bir bebek oldu bildiğiniz sinirleniyor ııııı yapıyor ellerini sıkıp 😂 bu aylarda normal mi yoksa birşeyi mi vardır acaba ??
strongmother6 Justmm biz de 8 aylığız heryeri geziyo paçamdan tutuyo kalkıyor gezmek istiyor camdan cocuk sesi duysun imkanı yok tutamazsın daha çıkıp oynuycak onlarla sinirlenmeye basladılar istedikleri olmayınca kızıyorlar 😂😂
Tpr5552- Justmm benim kide bu gün tam sekiz aylık benim bu ara üst dişler patladı ona bağlıyordum huysuz ilgi istiyor gece çok kalkıyor gündüz çok güzel uyurdu uykuya. Direniyor yarım saat yarım saat ancak ikikez uyuyor gündüz kucak istiyor . Ama herkes aynı durumda imiş atak haftası ne yine
Justmm Anonim41 yaaa öyle mi kız hiçbirşeyke oyalayamıyorum resmen benim kızım şu an sıralıyor yere bırakıyorum ıııııı yapıyor kucağıma alıyorum ııııııı yapıyor hahahaha valla ne yapacağımı şaştım. Geceler desen çok kötü 5-6 kere kalkıyor sabah en geç 6da uyanıyor siz nasıl
Anonim41 Justmm uykularda bir problemimiz yok ama sürekli mutsuzluk mızmız, oyun oynamak istemiyor, odadan çıktığım an başlıyor ağlamaya. Sürekli kucakta bana yakın olmak istiyor. Bizimki daha emeklemiyor bile bir de 🙈😁
Justmm strongmother6 aynıyız valla kızımı tek oyalayn şey dışarda insanları izlemek çok seviyor. Evde hiç oyalanmıyor. Benimde öyle ya kızıma kahvaltı yapmaya çalışıyorum sabah yok mızmız geldi paçamda bitecek elbet 😂
noluyasanagenemiros Bizde 7 ay 23 günlüğüz aynıyız. Herşeye sinirleniyor uyku desen değişti yani gece 4,5 kez kalkıyor. Gündüzleri uykudan ölüyor uyumak istemiyor. Sürekli gözlerini ovuşturuyo 🤣
Justmm noluyasanagenemiros evet bizimde uykular çok kötüleşti 2 kere anca uyuyor oda en fazla 40 dk çok yorgunum bu sıralar yani
strongmother6 Justmm bu yürüme arkadaşı falan var ya eğitici köpekcik onlarla guzel oynuyor dene 😂😂❤️
Azra41 Justmm hiç ağlamayan kızım , şuan 15 aylık anamı aglatiyor dediği olmadığı zaman kendini yere atıp tepiniyor ev , dışarısı farketmez 😅😁🤣
sebaminikelebekk Justmm benim oğlum 10 buçuk aylık. O zamanlar mızmızdı diye hatırlıyorum . Gerçi ben zaman geçtikçe zor zamanlarını çabuk unutuyorum sanırım😂. Dişlerinden dolayı da sıkıntı olabiliyor. Damaklarını rahatlatacak uygulamalar yapabilirsin.Böyle durumlarda dışarı çıkmak da iyi geliyor. Farklı insanlar farklı mekanlar görünce sakinleşiyordu. Bütün gün boyunca mızmızlandığı günler oluyordu. Çok sinirleniyordum😂. Uykusu düzene girince her şey yoluna giriyor. Yemesi oynaması.. Annelik gerçekten sabır işi