Kzlar oglumu demin emzirdim, kendisi ayrildi mememden. Bende yastigima yatrdm hafif dik dursun diye, ictigi sutun yarisini aninda cikardi. 2-3 dk gecmeden diger yarisinida cikardi. Sizce neden boyle kusuyor,yasayan var mi? Gun icinde ara ara hala kusar onlar zaten hc btmedi ama boyle direkt emdikten sonra kusmasi da canimi sıkıyor🤦🏻♀️ var mi onerisi olan veya sebebini bilen 🥺