AslanAnnesii12 Arkadaşlar dün oğlum 6. Ay aşısını vuruldu. Dün sıkıntı yoktu hece biraz huzursuzdu sadece ama şimdi ateşi çıkıyor. Aşı 1 gün sonra ateş yapabilir mi ?
Mavili-mavilimorcicek AslanAnnesii12 Yapabilir.3 gün de sürer ama genel de ateşin olduğu 2.gun akşam geçiyor.Benim kızıma da geçen hafta 18.ay aşısı yaptirmistim o da ertesi gün ateşlendi 38.3 e kadar çıkmıştı 2 gün sonra geçti.
MnkKrtl AslanAnnesii12 aşıdan sonra iki gün önemli yan etki olabiliyor diyolar bence ateşte ertesi gün çıkabilir bizde aşı olduktan sonra ateş yaparsa calpol verebilirsiniz diyordu doktorumuz
AslanAnnesii12 Mavili-mavilimorcicek Mavili-mavilimorcicek 37.7 şuan ben dün olur diye bekliyordum bugün yapabileceğini düşünmedim teşekkür ederim 🥰
AslanAnnesii12 MnkKrtl evet ateşi olursa ateş düşürücü verebilirsin dedi doktorumuz bizede ama ben dün olur diye düşündüm bugün olunca biraz panik yaptım çok teşekkür ederim 🥰