Gece 12 den beridir beşik sallanır mı sabaha kadar beşik salladım uyumadı şuan bitik haldeyim ne oluyor bu çocuğa 9 aylık şuanda nerdeyse 1 aydır böyle bu çocuk beşik sallanmazsa basıyor çığlığı uykuya asla dalmıyor çok yoruldum arkadaşlar bittim tükendim ne zaman geçecek 😞😞😞