Annelerim 4 ay 10 günlük oğlum önceden kucağımda biraz dalıp yatağına yatırıyordum şimdi daha az uyuyor ve kucağımda uyku öncesi ağlıyor yatırınca ağlıyor karnı tok altı temiz gazı yok ama son bir haftada böyle oldu ağlıyor ondan sonra sanki kavga ediyor 😂 güldüğüme bakmayın gerçekten çok zorlanıyorum öyle sallama gibi bir şeyim yok düşünmüyorum da ama ellerimi tutuyor beşiğinde uyku arkadaşı mı alsam diyorum sizler neler yapıyorsunuz bugün mesela 3 te uyudu 6 da uyandı ve daha uyumuyor