sudeplt Merhabalar 5 aylık bir bebeğim var 40 kım çıktıktan sonra hemen adet görmeye başladım ve düzenli günü gününe bu ay 17 gün gecikti geçen hafta ne olur ne olmaz diye test yaptım negatif çıktı bu durumu yaşayan varmı ?
tunamert sudeplt dogumdan so ra benmde hep günü gününe olurdu en fazla bi gün yada erken olurdu . Bu ay 15 gün gecikti bende kan verdim erken genelik testi yaptım negatifti şükğr artık hormonal i bilmiyoeum ilk dega bu ay bende yaşadım sonunda oldum şükğr
sudeplt vildanzeynep Bilmiyorum şüphem olmamasına rağmen test yaptım negatif çıktı hala olmayınca teste inanmadım tekrar yapıcam düzenli gitti ama bu ay yok hamile olmadan öncede zaten düzensiz regli olan biriydim sağlık sorunum olmadığı halde
Dolunayarad tunamert ya benimde 5 gün gecti tast yaptım 2 gün önce negatif alllahım olsamda rahatlasam bebeğim küçük çok korkuyorum