Sevdaaalya Merhaba arkadaşlar kızımın ateşi var iki gündür ve 39.2 yi bile gördük bezi su ile ıslatip ateşini düşürüyorum sizce başka ne yapmalıyım ateşi düşüyor bir süre sonra geri başlıyor