Çocuğun sıkılması bir sorun değil endişelenmeyin. Bizler devamlı çocuklwrı eğlendirmek zorunda da değiliz. Hatırlarsanız biz küçğkken çok sıkılırdık ama bir şeyler bulurduk ben hiç oyuncağın olmadığı evlerde saatlerce oyunlar bulduğumuzu hatırlarım. Her şey o kadar hazır önlerine sunuluyor ki çocukşar kendileriyle 5 dk kalmaya sabredemiyorlar. Bence biraz sıkılıacak zaman verin. Evet sıkılabilirsin hadi kendi kensine bir oyun bul, hiç oynamamış bir oyun üret gibi. Çok söylenir bu söz ama Einstein zamanında bolca sıkılmasaydı şimdi dünyada bir çok şey farklı olurdu. :)