figfig canısı benimkiler ortalama 1 yaşında falan tam yürümeye başladılar artık. Birbirlerini tanımada emekleme döneminde adım atma döneminde ve yürüme döneminde zaten az çok birbirleriyle oyun oynuyorlardı ama daha çok birbirlerinin elindeki oyuncağı alma eşyayı alma yönelikti. Şu an evin içinde arkadaş gibiler tabii arada kavgaları oluyor genelde eşya konusunda kavgalarımız oluyor ama birbirinin ardından koşturuyorlar, biri bisiklete bindi mi diğeri arkasından itiyor, birbirlerinin ağzına yemek veriyorlar,bahçe indirdigimde yeri geliyor el ele tutuşuyorlar mesela dün şeyi fark ettim bir tanesi salıncakta diğeri arkaya geçmiş onu sallıyor🥰 biri yanlış bir şey yaptiginda bazen ister istemez ses tonumu yükseltip kızdığımda diğeri direkt bana parmağını sallıyor tepkisini koyuyor kızma ona der gibi😂 biri uyandı mı gidip muhakkak diğerinde uyandırmak istiyor çünkü bir boşlukta olduğunu hissediyor hani evde oyun arkadaşı oynayabileceği birini arıyor ve otomatikman kardeşi aklına geliyor direkt bizden önce gidip kardeşini uyandırmaya çalışıyor 😁18 Şubat’ta 2 yaşında olacaklar