Kızım 19 aylık odasında kendi yatağına uyuyor. Ama gece aşırı çok su içmek istiyor ve her seferinde uyanıyor kendi de içmiyor illaki yanına gidip vermem gerekiyor suyu. Ama bu şey değil gündüz yeteri kadar içmiyor da su ihtiyacını gece karşılıyor diye de değil. Çünkü gündüz de yeteri kadar içiyor. Gece su içme işini gerçekten bırakmak istiyorum henüz tuvalet eğitimi vermedim ama onun zamanı geldiğinde sıkıntı yaşayacağımızı düşünüyorum. Böyle gece çok su içme sorunu yaşayan oldu mu olduysa ne yapabilirimm