Merhaba. Bebege mama yaparken arıtmadsn gelen suyu alıp kaynatıp kullanıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz yanlış mı yapıyorum bu e bebekteki bebek suyundsn mı yapmak lazım. Bide ek gıda da misal irmiği suyla kaynatılır ya ne suyu döküliyo arıtma suyu olur mu şişe mi alcaz