Hiilyuss Günaydınn. Sabah sabah ne alaka demeyin zaten bebem uyandırıyor beni 😂😂 Kaç çocuk istediğimi bilmiyorum ama kucağımda biri, diğeri de yolda geliyor hayırlısı ile insallah🥲siz kaç çocuk istiyorsunuz , kaç çocuğunuz var?
Deletedmom_110 Hiilyuss normalde 3 istegimdi fakat sadece istiyordum 2 tane yavrum var evim arabam müsait olsaydı 3. Yapardım ama😀 var ama yetersiz malesef
joyfulmom Hiilyuss 1 tane yeter bana kalsa ama kızım kardeşsiz kalsın istemiyorum şuan iki yaşında beş yaşında iken belki düşünürüm ikinciyi 😂
Baharbek Hiilyuss 2 olsun isterim şuan bi oğlum var 3 yaşında ama sezeryan öyle zorlamıştı ki beni bi daha nasıl olucam çok korkuyorum 🥴
Muzreis İki çocuk istedim iki tane 😂 kızım 3 yaşında oglum 3 aylık biraz zor ama kızımdan biliyorum geçici bir süreç olduğunu dişimi sıkıp şu seneyi atlatirsam sonrası düzlük hshshah bu defter burda kapandi şükür bidaha bakicagim bebek insallah torunum olacak 😂😂😂😂😂😂😂
ikicocukluanis Muzreis ahhahah inşaallah bende. Öyley dusunuyorum ama dusunmekle olmuyor😪🥴suan adet olmayı bekllıyorum olamadım hala
azraahmetaren Muzreis ay benim de kızım 3 oğlum 2 aylık nasıl anlaşması kardeşi ile kıskançlık yaşıyor musun
Hiilyuss joyfulmom ikincilerin kaderi ilkine kardeş olsun diye olmak mı bee 😂 2. Cocugum da yüreğim buruk o yönden ahahshhshs
girlsmom8 Baharbek aynısı bende oluyor çok korkuyorum dikişli halimle emzirme ayağa kalkma çok zor çocuk büyüdüğü kadar ikinci hevesim bitiyor rahatlık mı oluyor ne oluyor anlamadım
mizgin5656 Baharbek sezeryanla çocuk sayısı kaç oluyor en fazla bn iki sezeryan oldum biri vefat etti kizim da 29 günlük çok şükür kucağıma aldm
Gamzealina Baharbek bende öyle düşünüyordum kizim 8 yasinda suan ikinci kizim 11 aylik oldu ve bu kizimin doğumu o kadar kolay oldu ki. Her doğum birnirinden farkli oluyor
cansuyagmur Mrvsmt2502 bende 4 çocuk isterdim şu an 1 de karar kıldık îdeal. Aniden nasıl böyle bir düşüş yaşadıysam. Ha ilerde kızı kardeş ister mi bilmiyorum ama şu an bebekerden nefret edyor. 😂😂 İstemez muhtemelen oda
Baharbek girlsmom8 aynen ilk çocukta yine bi şekilde oluyor bilmediğimiz için ama şimdi bi çocuk daha var yanında bi çocuk beşikte nasıl olacak ameliyatlı halde Allah kolaylığını verir illa ama sırf bu yüzden erteleyip duruyorum 🫠
dogadoruk girlsmom8 size yardım edecek kimse yoksa gerçekten delilik gibi birşey ikinci sezeryanımı oldum yardım edenim çoktu ama yine çok zorlandım buğün 12 günüm ama yine istediğim gibi hareket edemiyorum
girlsmom8 Baharbek aynen birde tek çocuğun keyfini iyice çıkarmak istiyorum ya böylede olunca ikinci çocuk bana biraz zor geliyor eşim çok istiyor ama ben pek şimdilik düşünmüyorum ama hayırlısı olsun
gunesinayi0301 Hiilyuss 3 tane istiyorum 1 tane bebeğim var Rabbim ne yazdıysa o olur ama yine de 3 tane olursa fena olmaz ☺️
nisavera Evlenene kadar çocuklardan nefret ederdim ben anne olmam asla derdim rabbim bana bi evlat nasip etti o sıcaklık içimi ısıttı kızımın şuan 40 çıkıyo ama 4 tane yaparım bakarımda diyorum. Çok şükür maddi manevi durumumda kaldırır
asrinhatasi Hiilyuss evlendiğinde 3 çocuk diyordum. Doğurdum aman 1 tane yetermiş dedim. Bilmiyorum oğlum büyüdükçe belki kardeşi olsun isterim net konuşmayayım 😂
CankizimRavzam Hiilyuss Allah hayirlarla kucağına almayı nasip etsin canim benim 1 tane kızım var başkada düşünmüyorum Rabb’im aratmasin tabiki ama çünkü nasipse geleceğe dair planlarım var ve tek büyütüyorum desteğim yok çocuğumun herşeyi ama herşeyi bende olduğu için bu şekilde düşünüyorum ama kardeş güzeldir ya elbette 🤗😍🥰🤍❣️💕
joyfulmom Hiilyuss 😂😂 valla kızım yalnız kalmasın diye düşünmesem istemem ama bu düşünce de ikinciye haksızlık sanki şimdi farkettim siz söyleyince ahshha