Naznaz00 canım sakin ol zorlama benim kızımda 8 aylıkken ek gıda reddi başladı kaşık görünce ağlıyordu sadece anne sütü istiyordu hiç zorlamadım yemeğini yaptım önüne koydum istemesse yedirmedim isterse yediği kadar verdim şuan 11 aylık yeni yeni düzeliyor yemek tarzı hep çorba verme ya da hep aynı yedirme değişik şeyler yap sıkılmıştır belki bide ben eliyle yiyebilceği şeyler denedim kaşık istemiyor çünkü geçen hafta doktora götürdüm çok şükür kan değerleri güzel çıktı endişe etme ben ağlıyordum herkes zayıfladı çocuk diyodu üzülüyordum ama olması gereken kiloda herşeyi normal doktor yemiyorsa zorlama emzir dedi gerçekten zor dönem yıpratıcı ama dayan inatlaşma bebeğinle geçicek