Uykusuzbebeler bir ögretmen olarak yazıyorum bu durumlar o kadar arttı ki lütfen anneler çocuklarınızı derslerde başarılı olması için gösterdiğiniz çabayı vicdanlı, merhametli olmaları konusunda da gösterin. Bu yaş grubu çocuklar ailelerini taklit eder Sizler davranışlarınızla örnek olun. Kimseyi eksikleriyle dış görünüşleriyle yargılamamaları gerektiğini ögretin. Lütfen beniö çocuğum istediğini yapar algısından çıkın herkesin çocuğu kendine kıymetli . Buraya yazıyorum çünkü malesef yeni nesil annelerimiz cok bilinçsiz şekilde davranıyor. Kızınız için okuldaki rehberlik öğretmeni ile görüşebilirsiniz. Varsa etrafınkz da başka kurslar hafta sonları felan oraya yazdırın hani orda arkadaşlari olursa sorunun tamamen diğer arkadaşlarında olduğunu anlar.