Senazz11 9 aylık kızım var 4 gündür çığlık çığlığa uykudan ciglikla kalkıyor uykuya dalarken ayri bi çığlık gün içinde hep aynı neden böyle anlamış değilim
Beratim17 Senazz11 bizim de aynı en kötü 9. Aymış bence diye düşünüyorum şuan saat 5 ayaklarımda sallıyorum bıktım artık
-Sare32- Senazz11 benimki mız mız sürekli kucakta aşı oldunuzmu kızamık ben daha yaptırmadım sürekli paçama yapışıyor
bebekgoktug Senazz11 biz de aynıyız kimseye gitmiyor sürekli kucakta durmak istiyor. Biz aşı olduk kızamık sıkıntılı geçmedi ama kan değerlerine bakıldı demiri düşük dediler sizde bakıldı mı
Mortokakar Ay bizde de öyleydi 10. Ay biraz iyi oldu derken 11. Aya doğru mahvolduk. Beslenme reddi yakamdan paçamdan ayrılmamalar ağlamalar mızmızlıklar uyku reddi gecem gündüzüm şaştı. 11+8 ve imdaaatt