KLORAK bizimki 11 aylık yürüdü.cok tembelki hiç tutunup yurumezdi emeklemez asla çaba harcamaz gotunu yerden kaldırmaz bı oyuncağa uzanmaz oturmazdi bile başı hep yana devrilirdi doktor doktor gezdik teşhis tembel bu dedi sonuç 11 aylık bı sabah uyandım ve tepemde dikilmişti. Gece gizli gizli egzersiz yaptı heralde bilemiyorum herkes şok 🤣 sizinki de bir aya yürür diye umuyorum elden tutup gezdirmek hamallık kuzenimi çok gezdirdik sırt kol hepsi pert oluyor bence çok zorlu bı süreç