rodisko bir tek ben ve benim etrafımdakiler memnun olmadı sanırım ilk zamanlar muhteşemdi çekim gücü sonra makine boğulmaya başladı sanki 4 buçuk ay kullandım o da dolu solu değil dolu dolu kullandığım bir aydır. Gittim lansinohun elektrikli pompasını aldım. Düzenli sağım yapmamama rağmen Sütümü bir anda 20-30 ml arttırdı keşke de onu en başında alsaymışım diyorum