Badeninannesi1 Aysee__34 benim kızım 6 aylıkken çıkardı ama gelir zorlanıyordur o şimdi yakın zamanda gelir
Badeninannesi1 Aysee__34 çıkar endişelenmeyin yememesine de takılmayn emzirin mama verin bişey olmaz hepsi geçiyor:)
Badeninannesi1 Aysee__34 illaki alacak hep böyle gitmeyecek sıvı yesin corba icirin biraz zaman tanıyın geç çıktığı şçin zor cıkıyor olabilir