miray7676 İştah açıcı şurup kullanan var mı aranız da 2 yaş bebekler için 🥲 kızım yoğurt vs yemiyor , yeme reddi var hep kg alamıyor 11 kg 27 aylık
blg12 miray7676 biz nutrigen üzüm kullandık çok bir fark olmadı ama içerisinde güzel vitaminler vs vardı doktorumuz vermişti. Birde demiri çok düşük olduğu için oda iştahsızlık yapar dedi.
Badeninannesi1 miray7676 valla ben kullanıyorum çinko önerdi doktor ama yine seçici yiyor ama yediğini güzel yiyor mesela köfte 2 yaş tam inatlaşma zamanıymış ben onu anladım artık
livanurvealpinannesi61 miray7676 babybomb ve og natural Kids vitamin macun kullanıyorum çok faydası var iştahsızlığa 2 yıldır kullanıyorum kızıma