Kızlar bugün bebeğim 1 aylık olduğu için aşı oldu ne aşısı olduğunu bilmşyorum söylediler de o an bebiş ağladığı için çok dinlememişim unuttum hepatit b olabilir. Saat 9 da az bi mama içti o saatten beridir aralıksız uyuyor mama vermeye çalışıyorum almıyor çok derin uyuyor ateşi de yok. 5 saattir arada 20 cc falan mama içti. Zorla uyandırıp beslemeli miyim şu an yoksa kendisi acıkırsa uyanır mı? Uyumadan önce ortalığı birbirine katmıştı aşırı huzursuzdu aşıdan dolayı galiba yine öyle ağlar diye korkuyorum uyandırınca da ne yapayım çok kararsız kaldım yardım edin🙏🏻